.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش بتن‌هاي ناتراوا در گيلان

همايش بتن‌هاي ناتراوا براي نخستين بار در كشور، بهمنماه امسال در دانشگاه گيلان برگزار مي‌شود.

دبير همايش بتن‌هاي ناتراوا‌ (مخازن ذخيره آب شرب) در گيلان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از پذيرفته شدن بالغ بر 90 مقاله در زمينه همايش مذكور خبر داد.
غلامرضا مقدسي اظهار داشت: با توجه به مدت زمان باقي‌مانده براي دريافت مقاله و شركت در مسابقه بتن « پايان شهريور ماه جاري » اين انتظار وجود دارد كه 500 مقاله براي شركت در همايش بتن‌هاي ناتراوا پذيرفته شود.
وي به 15 رشته مرتبط در اين همايش اشاره كرد و گفت: اقتصاد، مديريت، انفورماتيك، صنعت و معدن و عمران و تعدادي ديگر از رشته‌هاي دانشگاهي مرتبط با موضوع اين همايش است.
مقدسي جمع‌آوري تجربه‌هاي مهم دانشگاهي در حوزه صنعت آب و فاضلاب را از اهداف برگزاري همايش بتن‌هاي ناتراوا عنوان كرد.
وي استقبال متخصصان گيلاني در زمينه صنعت آب و فاضلاب را چشمگير ندانست و خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه متخصصان زيادي از دورترين نقاط كشور براي شركت در اين همايش اعلام آمادگي كرده‌اند، اين انتظار وجود دارد تا متخصصان گيلاني بيشتري در اين همايش شركت كنند.
مقدسي جذب شركت‌هاي توليدكننده بومي و غير بومي را در برگزاري هرچه بهتر اين همايش پررنگ خواند.
وي با اشاره به موضوع همايش مذكور افزود: ماهيت بتن جذب آب بوده و تغيير نسبت‌هاي اختلاط مصالح بتني براي ايجاد ماده‌اي كه خاصيت جذب آب و مواد ديگر را نداشته باشد موضوع اين همايش علمي است.
دبير همايش بتن‌هاي ناتراوا در گيلان اضافه كرد: ساخت بتن‌هاي ناتراوا كه ماهيت جذب آب ندارند، در سازه‌هاي دريايي، جداول خيابان و مخازن آب مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
وي برگزاري همايش بتن‌هاي ناتراوا را گامي مهم براي بهبود ساخت و ساز دانست و اظهار داشت: جمع‌آوري تجربه‌هاي متخصصان بزرگ ايراني و خارجي صنعت آب وفاضلاب نقش مهمي در توسعه صادرات خدمات فني و مهندسي دارد.
مقدسي انجام كار علمي را دشوار و پرهزينه خواند و افزود: با توجه به دشواري و پرهزينه بودن كار علمي متخصصان صنعت آب و فاضلاب اين انتظار از مسئولان استاني و كشور وجود دارد تا امتيازهاي مالي و معنوي خوبي براي برگزيده‌هاي اين همايش قرار دهند.
وي نقش ورود بدون كنكور به دانشگاه، هزينه كمك تحصيلي و بسياري از كمك‌هاي ديگر را در حفظ دانشمندان و متخصصان جوان داخل كشور تاثيرگذار اعلام كرد.
به گفته مقدسي علاقه‌مندان و متخصصان صنعت آب و فاضلاب مي‌توانند براي شركت در همايش و كسب اطلاعات بيشتر به سايت WWW.ABFA-HAMAYESH.IR مراجعه كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.